Beste Faubourgvrienden,

 

Nog anderhalve week en we beginnen aan onze 130ste Faubourgkermis.

Gewoontegetrouw worden de laatste afspraken vastgelegd op de algemene vergadering die doorgaat op de maandag die voorafgaat aan de opening van de kermis.
We nodigen jullie dan ook graag uit in de Zaal Ons Huis op maandag 21 augustus om 20h30.

Gelieve ervoor te zorgen dat er van iedere groep minstens 1 afgevaardigde is zodat er geen misverstanden ontstaan ivm de taakverdelingen en andere afspraken.

We hopen ook op jullie aller medewerking te mogen rekenen voor het bemannen van de togen en het verzorgen van de tapshiften op de verschillende uitbatingspunten.
Aan dit concept wordt ieder jaar gesleuteld met de bedoeling te leren uit het verleden en nieuwe situaties te kunnen opvangen.  Daarom is de lijst ook licht gewijzigd ten opzichte van vorig jaar.
Als geheugensteun in bijlage de lijst van 2016 alsook de nog blanco lijst voor dit jaar.


Eventuele voorkeuren of samenwerkingen tussen groepen kunnen de komende week onderling reeds besproken worden zodat we op de komende vergadering vlotjes over dit onderwerp kunnen over gaan.

Mocht er wijzigingen moeten gebeuren aan de overzichtslijst van de groepen en contactpersonen, graag een mailtje aub.

Download lijst hier

Alvast tot volgende week,

Het Faubourgcomité
www.baardegemfaubourg.be